Dag beste deelnemers aan ons WaaslandMTBschool-weekend,

Wat. Een. TOP. Editie. Was. Dat!!

We hebben nog nooit in zo’n mooie omstandigheden kunnen biken in Spa, waardoor alle deelnemers enorme vorderingen hebben gemaakt.

Leuk voor hen, maar ook voor hun trainers natuurlijk. Je wil als trainer uiteraard graag dat jouw groepje het goed doet.

Door dat prachtige weer zijn er uiteraard heel wat mooie foto’s genomen. Plaats ze gerust op onze Facebookpagina, maar mogen we ook vragen om jullie allermooiste selectie in hoge resolutie aan Steven te bezorgen?

Dit kan via een USB-stick gebeuren op de volgende training waarop ik mij computer bij zal hebbenof via Wetransfer naar steven@waaslandmtbschool.be

We kregen ook een waarschuwing voor teken van één van onze trainers. Best even checken of jij niet prijs hebt…

Bedankt allemaal voor jullie enthousiaste deelname. We creëren allemaal samen een prachtig en positief microklimaat, boordevol mooie momenten die we voor heel lang kunnen koesteren.

WaaslandMTBschool, dat zijn wij allemaal samen.

Geniet nog van de vakantie!

Groetjes,

Jullie WaaslandMTBschool-bestuur