Dag bikers,

Zondag gaan we naar MTB-paradijs Beringen en gelukkig zit het weer helemaal mee! Dat mag wel op deze prachtige locatie. Die mijnterril is immers omgebouwd naar een heus bikepark. Ideaal om je drops en sprongen te oefenenen én je grenzen te verleggen op de rock gardens en enduro-afdalingen. Geklommen moet er daar ook, dus jouw conditie krijgt meteen ook een boost!

Ik herinner jullie graag nog even aan de laatste trainingsdata: dat zijn 5 en 19 maart. We hebben nog een dagje Genk en een afsluiter in Zonhoven gepland, dus Limburg boven vanaf nu.

We geven ook al mee dat het volgende weekend van onze WaaslandMTBschool door zal gaan op 3 tot 5 november (laatste weekend Herfstvakantie). Noteer deze data alvast in jullie agenda!

Afspreken doen we :

Aan het be-MINE Boulevard winkelcentrum